2014. március 30., vasárnap

Unatkoztam...

Egy picit unatkoztam, ezért kitaláltam, hogy csinálok egy tolltartót. Anyukámnak vannak előre felvágott anyagdarabjai, abból képzeltem el a műalkotást. Az előre felvagdalt darabokkal együtt véletlenül levettem egy blokkot. Anya mondta, hogy egy próbablokkról van szó. Nagyon megtetszett! Gondoltam csinálok hozzá még hármat s táska lesz belőle. Készen lett a 2. blokk. Igenám de megint máson járt az eszem! Igen inkább neszeszert varrok! A 3. blokk készenlétében azonban megint változott a terv. Poháralátét! Megvarrtam a 4. blokkot is s csöngettek az ajtón. Anya kiment s egy perc múlva szólt, hogy engem keresnek. Apa volt az!!! ( neki csináltam volna a poháralátéteket, mert beteg volt.) Behúztam a szobába, hogy megmutassam mit kap. De ő inkább vázaalátétet kért és ezzel meg is volt a végleges terv.

1 megjegyzés:

  1. Szia Zoé! Anyukád blogját rendszeresen látogatom és örömmel látom, hogy az alma nem esett messze a fájától. Nagyon tetszik a blogod és a munkáid, jó dolog ez a varrás és olyan sok szépséget lehet készíteni. Anyukádtól meg szuper dolgokat tanulhatsz, jó neked. Sok sikert a továbbiakhoz!! Szilvi

    VálaszTörlés